نحوه جستجو بلیط هواپیما تهران به استانبول

نحوه جستجو بلیط هواپیما تهران به استانبول

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

نحوه جستجو بلیط هواپیما تهران به استانبول

در ابتدا شما باید پیش از هر چیز برنامه پروازهای استانبول را در سایت آس چارتر چک کرده و از تاریخ های مختلف آن آگاه شوید.

برای این کار قسمت پروازهای خارجی را انتخاب کرده و بعد از انتخاب نوع بلیط (بلیط رفت، و یا رفت و برگشت)، سایر جزئیات مربوطه مانند تاریخ و.. را مشخص کنید.

در ادامه روی بخش جستجوی پرواز کلیک کرده و چند ثانیه منتظر بمانید تا نتایج جستجو با توجه به اطلاعات مورد نظرتان به شما نمایش داده شود.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران استانبول را دارید برای بخش مبدا باید سه حرف ابتدایی "تهران" و یا "Tehran" را انتخاب کرده و برای مقصد نیز سه حرف اول "استانبول" و یا "Istanbul" را سرچ کنید.

رزرو بلیط هواپیما تهران استانبول

در ادامه در لیستی که برای تان ظاهر می شود نام شهر را انتخاب کرده و بعد جزئیات دیگر مانند تاریخ را تعیین کنید.

در نهایت با کلیک کردن بر روی گزینه جستجو اطلاعات پروازهای مطابق با جستجوی شما نمایش داده خواهد شد.

برای آن که بتوانید با توجه به شرایط تان بهترین ایرلاین ممکن را خریداری کنید، به هنگام رزرو بلیط هواپیما تهران استانبول روی جستجو کلیک کرده و سپس در نتایج نمایش داده شده با توجه به قیمت و کلاس پروازی، بهترین مورد را انتخاب کنید.

نحوه رزرو بلیط هواپیما تهران استانبول

حال که با شیوه جستجو آشنا شدید، می توانید برای رزرو بلیط اقدام کنید. در ادامه دستوراتی که برای تان گفتیم، پس از فشردن دکمه جستجو پروازهای موجود که بر اساس قیمت از ارزان ترین مورد لیست شده است، به شما نمایش داده خواهد شد.

در این لیست شما می توانید زمان پرواز، مدت آن، تعداد توقف ها و زمان آن ها، کلاس پرواز و همچنین قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول را مشاهده کنید.

در ادامه با کلیک کردن روی بخش "جزئیات بیشتر" می توانید به اطلاعات تکمیلی از خرید بلیط هواپیما تهران استانبول قبیل میزان بار مجاز، قوانین حمل بار، ایرلاین انتخابی و همچنین فرودگاه پروازهای تان دسترسی پیدا کنید.

برای رزرو باید روی دکمه تایید و رزرو پرواز کلیک کرده و در ادامه وارد گام نهایی یعنی خرید و ثبت بلیط شوید.

چنانچه شما هم قصد سفر به این شهر را دارید، سفر هوایی و خرید بلیط هواپیما تهران استانبول می تواند انتخاب فوق العاده ای برای شما باشد.

چه زمانی بهتر است به استانبول سفر کنیم؟

معمولا ماه های آوریل تا می (فصل بهار) و همچنین سپتامبر تا اکتبر (فصل پاییز) بهترین شرایط آب و هوایی برای سفر خواهد بود، زیرا دمای هوا در این زمان ها بین 16 تا 25 درجه سانتی گراد بوده و همچنین میزان رطوبت هوا نیز مطلوب می باشد.

فصل زمستان به علت بارندگی های زیاد و همچنین ماه های جولای و آگست به دلیلی شرجی بودن هوا چندان انتخاب های مناسبی برای سفر نمی باشند.

البه اگر به آب و هوای سرد زمستانی علاقه دارید و یا با شرجی بودن آن مشکلی ندارید، می توانید در این مواقع از سال نیز به استانبول سفر کنید.

بهتر است بدانید که معمولا ارزان ترین بلیط هواپیما تهران استانبول را می توانید در فصول سرد و زمستانی که حجم مسافران کمتر است، پیدا کنید.

تهیه بلیط ارزان تهران استانبول

برای آنکه بتوانید برای خرید بلیط هواپیما ارزان تهران استانبول اقدام کنید، بهترین کار ممکن چک کردن قیمت های در روزهای مختلف سال، از طریق تقویم قیمتی موجود در سایت است.

در این صورت شما می توانید بهترین قیمت ممکن را در آس چارتر پیدا کرده و برای رزرو آن اقدام کنید.

تهیه بلیط چارتر تهران استانبول

استانبول پروازهای چارتر زیادی را پشتیبانی می کند، اما یکی از محبوب ترین های آن بلیط چارتر تهران استانبول می باشد.

برا خرید بلیط چارتر تهران استانبول در مسیر رفت و یا رفت و برگشت، باید پروازهای موجود را در سایت جستجو کرده و چنانچه بلیط چارتر تهران استانبول و یا برعکس در آن موجود بود، برای رزرو اقدام کنید.

برای تشخیص این نوع پروازها باید به برچسب چارتر درج شده در کنار نام پرواز توجه کرده و یا به هنگام جستجو نوع پرواز را چارتر انتخاب کنید.

در نهایت شما می توانی به بلیط چارتر استانبول تهران و یا بلیط چارتر تهران استانبول دسترسی داشته و از میان آن ها مناسب ترین شان را انتخاب کنید.



نویسنده :
بازدید : 448
یک شنبه 8 خرداد 1401 - 7:45
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: